Wonderland Cluj Resort

Privacy Policy

  1.  DEFINITII SI TERMENI
    1.  

      WONDERLAND CLUJ – este denumirea comerciala a MARZA DARIUS ENEEA I.I.., avand sediul social in Comuna Feleacu,Jud.Cluj , Str.Feleacu nr.5B, avand numar de ordine in Registrul Comertului F12/503/.2013, cod unic de inregistrare fiscala RO31420918.

       

      Vanzator – WONDERLANDCLUJ sau orice partener WONDERLANDCLUJ.

       

      Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

       

      Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre WONDERLANDCLUJ (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre WONDERLANDCLUJ si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

       

      Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

       

      Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

       

      Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

       

       

      Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

       

      Site – magazinul online gazduit la adresa https://www.wonderlandcluj.ro si subdomeniile acestuia.

       

      Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

       

      Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

       

      Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

       

      Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

       

      Continut – reprezinta:

      • – toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
      • – continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
      • – orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
      • – informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
      • – informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
      • – date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

       

       

       

      Document – prezentele Termene si Conditii.

       

      Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii comandate precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

       

      Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Serviciu si/sau Bun de catre wonderlandcluj Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

       

       

      Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

       

      Plata cu 1 click – serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Clientilor, Utilizatorilor si/sau Cumparatorilor prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plati cu cardul on-line.

       

       

      1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

       

      2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail)daca este cazul prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

       

      2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

       

      2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

       

       

      1. POLITICA DE VANZARE ONLINE

       

      3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.

       

      Pentru motive justificate wonderlandcluj isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel wonderlandcluj. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al wonderlandcluj, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

       

      3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

       

      .

      3.3. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

       

      3.4 In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

       

      3.5 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

       

      1. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

       

      4.1. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

       

      1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

       

      5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a wonderlandcluj, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect .

       

      5.2. Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de wonderlandcluj, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al wonderlandcluj asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul scris expres al wonderlandcluj.

       

      5.3. Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile documentului.

       

       

      5.4. Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea wonderlandcluj si/sau al angajatului wonderlandcluj care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

       

       

      1. COMANDA

       

      6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

       

      6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

       

      6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

       

      6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

      6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

      6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de wonderlandclu,in cazul platii online;

      6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

       

       

      6.5. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 30 (treizeci) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

       

      1. CONFIDENTIALITATE

       

      7.1. Wonderlandcluj va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

       

      7.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de cumparator/client cu privire la comanda/contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

       

      7.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. wonderlandcluj nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

       

      1. COMUNICARI COMERCIALE

       

      8.1. Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii prin contactarea Vanzatorului.

       

       

      Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:

      • – la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
      • – la existenta Bunurilor sau Serviciilor in sectiunea “Cosul meu”, si
      • – disponibilitate stoc Bunuri sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”.

       

       

      1. FACTURARE – PLATA 

       

      9.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.wonderlandcluj.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

       

      9.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

       

      9.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului la solicitarea acestuia factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de wonderlandcluj, cu exceptia Bunurilor si/sau Serviciilor vandute de partenerii wonderlandcluj, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

       

       

      9.4. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre wonderlandcluj in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

       

      9.5. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: receptiewonderland@gmail.com

       

       

      9.6 Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile wonderlandcluj si nici nu vor fi stocate de catre de wonderlandcluj sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

       

      9.7. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

       

      9.8. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

       

      1. RASPUNDERE

       

      10.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

       

      10.2. Prin crearea si utilizarea contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

       

      10.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

       

      10.4. Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site.  În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

       

      1. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

       

      11.1. Va rugam sa parcurgeti Politica de confidentialitate  cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

       

      1. FORTA MAJORA

       

      12.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

       

      12.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

       

      1. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

       

      13.1. Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Cluj-Napoca.

       

      1. SERVICII , TERMENI SI CONDITII INTERNE

       

      Orice client foloseste pentru prima data unul din serviciile oferite de catre wonderlancluj este obligat de a solicita in prealabil un formular (declaratie ) in care este explicitat modul corect de folosire  al serviciului respectiv.

       

      In caz contrar wonderlandcluj nu isi asuma responsabilitatea in cazul oricarui incident / nemultumire datorata folosirii intr-un mod neadecvat al serviciului respective .

       

      Lista servicii si conditii aferente :

       

      1.Centrul de echitatie :

      1.1. Abonamentele de echitatie au o valabilitate de o luna cel de 4 sedinte , 2 luni cel de 8 sedinte respectiv 3 luni cel de 12 sedinte .

      1.2. In cazul in care clientului i expira abonamentul fara sa il fi consumat integral sedintele ramase se vor pierde fara posibilitatea clientului de a mai solicita banii inapoi sau de a prelungi valabilitatea abonamentului .

      1.3. Pentru orice curs de echitatie,sedinta foto , iesire pe deal sau plimbare cu trasura este nevoie de o programare in prealabil .

      1.4. Anularea unui curs de echitatie se face cu cel putin 48 de ore inainte de a  avea loc acesta , in caz contrar se pierde sedinta ,fara posibilitatea de a reprograma ulterior sau de a solicita contravaloarea inapoi.

      1.5.Pentru iesirea pe deal este nevoie de a se face in prealabil cel putin un curs de echitatie de initiere in cadrul resortului wonderlandcluj .

      1.6. Iesirea pe deal este posibila daca sunt cel putin doua persoane sau sa se achite contravaloarea pentru doua persoane .

      1.7.Pentru a beneficia de unul din seviciile din cadrul centrului de echitatie este nevoie de un echipament adecvat .

       

       

      2.Centrul spa&ftness :

      2.1. Intrarea in centrul spa este posibila doar pe baza de rezevare .

      2.2 Prin rezervarea in cadrul centrului spa wonderlandcluj , nu se asigura si sezlonguriile ci doar intrarea respectiv cheie la dulapior .

      2.3.Copiii sub 7 ani beneficiaza de un discount de 50% .

      2.4.In zilele de sarbatoare nationala se considera preturiile si conditiile de weekend .

      2.5.Pentru inchirierea centrului spa se achita un avans de cel putin 50% din valoarea inchirierii.

      2.6. Intrarea in sala de fitness respective centrul spa se face doar cu un echipament adecvat .

      2.7. Abonamentele la centrul spa sunt valabile doar in timpul saptamanii de luni pana vineri.

      2.8. Rezervarea la centrul spa&fitness se reprogrameaza sau anuleaza cu cel putin 48 de ore inainte , in caz contrar sedinta se va pierde ,fara posibilitatea de a reprograma ulterior sau de a solicita contravaloarea inapoi.

      2.9. Sedinta de masaj se reprogrameaza sau anuleaza cu cel putin 48 de ore inainte , in caz contrar sedinta se va pierde ,fara posibilitatea de a reprograma ulterior sau de a solicita contravaloarea inapoi.

      2.10. Accesul minorilor in cadrul centrului spa&fitness este strict interzis daca acestia nu sunt insotiti si supraveghiati in permanenta de un adult care sa isi asume responsabilitatea pentru intreg grupul.

       

      3.Terenuri de sport .

      3.1.Rezervarea terenului de fotbal sau tenis cu piciorul se face pe baza unui avans .

      3.2.Reprogramarea unei sedinte se face cu minim 48 de ore in prealabil altfel se va pierde avansul.

       

      4.Balonul cu aer cald .

      4.1.Toate zborurile libere necesita o programare in prealabil si un avans in valoare de 50% din costul total .

      4.2.Zborurile sunt conditionate de starea meteo .

      4.3.Varsta minima pentru participantii la zbor este de 14 ani .

      4.4.Capacitatea maxima a balonului este de 5 persoane (4 clienti+pilot) .

      4.5. Zborul captiv se organizeaza pentru un grup de minim 35 de personae sau contravaloarea acestora si doar pe baza de programare .

      4.6.Pentru zborul de agreement se achita contravaloarea pentru 3 persoane daca doritorii sunt in numar mai mic decat acesta .

      4.7.Zborul de agrement dureaza intre 30 si 75 de minute in functie de conditiile meteo .

      4.8.Zborul ancorat presupune ridicarea si coborarea balonului avand o durata de aproximativ 5 minute.

      4.9. Zborul liber sau ancorat se reprogrameaza sau anuleaza cu cel putin 48 de ore inainte , in caz contrar rezervarea se va pierde ,fara posibilitatea de a reprograma ulterior sau de a solicita contravaloarea inapoi.

       

       

       

       

      5.Paintball .

      5.1.Este nevoie de un grup de minim 6 persoane pentru a se putea organiza .

      5.2.Intr-o sedinta este admis un grup de maxim 10 persoane .

      5.3.Clientul este obligat sa achite contravaloarea echipamentului in cazul distrugerii acestuia .

      5.4.O sedinta nu are limita de timp aceasta terminanduse , in momentul in care clientul ramane fara bile .

      5.5.Prin achitatea unei sedinte clientul primeste un numar de 100 de bile .

      5.6. Sedinta de paintball se reprogrameaza sau anuleaza cu cel putin 48 de ore inainte , in caz contrar sedinta se va pierde ,fara posibilitatea de a reprograma ulterior sau de a solicita contravaloarea inapoi.

      5.7.Varsta minima pentru participantii la jocul de paintball este de 18 ani .

       

       

       

      6.Inchirierea de biciclete .

      6.1.Taxarea se face pe ora sau 24 de ore .

      6.2.Dupa scurgerea timpului taxarea se face din jumatate in jumatate de ora .

      6.3. Clientul este obligat sa achite contravaloarea echipamentului in cazul distrugerii acestuia .

      6.4. Rezervarea bicicletelor se reprogrameaza sau anuleaza cu cel putin 48 de ore inainte , in caz contrar rezervare se va pierde ,fara posibilitatea de a reprograma ulterior sau de a solicita contravaloarea inapoi.

       

       

      1. Gaming .

      7.1 Rezervarea la gaming se reprogrameaza sau anuleaza cu cel putin 48 de ore inainte , in caz contrar sedinta se va pierde ,fara posibilitatea de a reprograma ulterior sau de a solicita contravaloarea inapoi.

      7.2 Este permis accesul in sala de gaming cu echipament din exterior (migi de ping pong , palete de ping pong , tacuri etc.)

      7.3. Clientul este obligat sa achite contravaloarea echipamentului in cazul distrugerii acestuia .

       

       

      8.Cazare .

      8.1. In pretul unei camera este inclus micul dejun si accesul la centrul spa pentru un numar de persoane care difera in functie de tipul de camera ales de client .

      8.2.Pentru orice persoana in plus fata de limita care o permita camera se achita diferenta de mic dejun  accesul la centrul spa si patul suplimentar solicitat .

      8.3.Micul dejun se serveste intre orele 7:00-10:30 .

      8.4. Clientul este obligat sa achite contravaloarea echipamentului/mobilierului in cazul distrugerii acestuia .

      8.5. Check-inul se face dupa ora 14:00  , pentru exceptii este nevoie acordul WonderlandCluj .

      8.6. Check-outul se face la ora 12:00 .

      8.7. Depasirea orei de check-out se poate face doar cu accordul WonderlandCluj , iar clientul este obligat sa achite o zi in plus de cazare .

      8.8. Orice rezervare se reprogrameaza sau anuleaza cu cel putin 14 zile calendaristice inainte , in caz contrar rezervarea se va pierde ,fara posibilitatea de a reprograma ulterior sau de a solicita contravaloarea inapoi.

      8.9.Plata cazarii se face la check-in sau in avans in functie de disponibilitatea camerelor din perioada solicitata de catre client .

       

       

       

       

       

Comments are closed.