Wonderland Cluj Resort

Petreceri pentru copii – Loc de joaca

Galerie foto:

1. PACHETUL „IEPURELE ALB” – 700 LEI /  10 COPII  (Aceasta reprezintă suma minimă care trebuie achitată pentru organizarea petrecerii. Fiecare copil în plus reprezintă câte 35 lei în plus)

  • Închirierea spațiului 3 ore pentru petrecere situat la parterul castelului (supravegherea copiilor de către personal se face doar în interiorul castelului)
  • Supraveghetor pe toată durata petrecerii, în interiorul spațiului de joacă
  • Accesul adulților pe toatădurata petrecerii
  • Amenajarea mesei sărbătoritului
  • Fațăde masă colorată pentru masa sărbătoritului
  • Servirea pizza și a tortului de către personal
  • Excluvsivitatea spațiului de joacă

2. PACHETUL „ALICE” – 1000 LEI / pentru maxim 10 copii

  • Închirierea spațiului 3 ore pentru petrecere situat la parterul castelui (supravegherea copiilor de către personal se face doar în interiorul castelului)
  • Supraveghetor pe toată durata petrecerii, în interiorul spațiului de joacă
  • Accesul adulților pe toatădurata petrecerii
  • Amenajarea mesei sărbătoritului
  • Fațăde masăcoloratăpentru masa sărbătoritului
  • Servirea pizza și a tortului de către personal
  • Invitații personalizate
  • Animator pentru 3 ore
  • Sucuri necarbogazoase / Apă plată – pentru copii
  • Pizza pentru copii (1 pizza 550 gr. pentru 3 copii)
  • Farfurii, pahare, șervețele, tacâmuri copii
  • Farfurii, pahare, șervețele, tacâmuri unică folosințăadulți
  • Coifuri / accesorii / suflători pentru copii
  • Lumânare tort

3.PACHETUL „REGINA ROȘIE” – 1150 LEI / între 11-15 copii

Acest pachet conține tot ceea ce conține Pachetul „ALICE”, pentru maxim 15 de copii.

4.PACHETUL „PĂLĂRIERUL NEBUN” – 1300 LEI / între 16-20 copii

  • Acest pachet conține tot ceea ce conține Pachetul „ALICE”, pentru maxim 20 de copii, și încă un animator copii.

5. PACHETUL „VALETUL DE CUPĂ” – 1450 LEI / între 21-25 copii

  • Acest pachet conține tot ceea ce conține Pachetul „ALICE”, pentru maxim 25 de copii, și încă un animator copii.

 

OPȚIUNE  EXTRA  ADULȚI

15LEI / ADULT: Gustări uscate/sărate; Cafea, ceai; Sucuri carbogazoase/ sucuri necarbogazoase/ apă plată /apă minerală.

VÂNĂTOARE DE COMORI

100LEI – pentru maxim 10 copii;

130LEI – pentru maxim 15 copii;

170 LEI – pentru maxim 20 copii;

200 LEI – pentru maxim 25 copii.

Se organizează în exteriorul castelului, pe tematica aleasă pentru petrecere, este obligatorieînsoțirea grupului de către cel puțin doi părinți. Conține materiale, obiecte, probe de trecut pentru copii și „comoara”(jeleuri de fructe).

FRUCTE COPII 

30 LEI – aprox.3 kg fructe asortate.

PICTURĂ PE FAȚĂ & BALOANE COLORATE ROTUNDE, LUNGI, FORME DIN BALOANE

30 LEI – pentru maxim 10 copii;

40 LEI – pentru maxim 15 copii;

50 LEI – pentru maxim 20 copii;

60 LEI – pentru maxim 25 copii.

MAȘINĂ BALOANE DE SĂPUN

30 LEI – 15 minute

COSTUM ANIMATOR

60 LEI – pentru un animator, pentru întreaga petrecere.

 

REGULAMENT

  • Prezentul spațiu de petreceri este destinat copiilor cu vârste cuprinse între 2 și 12 ani.
  • Tortul pentru invitați trebuie săfie însoțit de certificate de calitate/conformitate.
  • Depășirea intervalului de timp de 3 ore, alocat pentru petrecere, se va taxa astfel: între 0 –30 minute, se va percepe 50 lei în plus fațăde suma totală.
  • Nu este permisă folosirea/desfacerea tunurilor de confetti în sala de petrecere sau în curtea castelului
  • Insoțitorii sunt obligați săaducăla cunoștința copiilor prevederile prezentului regulament și săse asigure de respectarea acestora.
  • În incinta spațiului de petrecere, copii nu au voie cu incălțăminte din exterior, ei fiind descălțați sau încălțați adecvat pentru interior, folosindu-se spațiile special amenajate pentru acest lucru; părinților le vom oferi acoperitori pentru încălță
  • Nu sunt admiși copiii bolnavi în incinta locului de joacă. Ne rezervăm dreptul de a refuza primirea copiilor bolnavi sau cu semne clare de afecțiuni contagioase. Mulțumim pentru înțelegere!
  • Toți minorii trebuie însoțiți de un adult/pă Supravegherea de către adult este necesară. Nu va lăsați copiii nesupravegheați. În cazul în care copiii nu sunt supravegheați, existăriscul de accidentare. Însoțitorul este răspunzător de eventualele accidentări.
  • Nu sunt admise: comportamentul violent, jocurile agresive sau loviturile aplicate copiilor de către alți copii sau de către adulț
  • Este interzisă coborârea pe tobogan cu capul înainte.
  • Nu este permis accesul cu obiecte dure, ascuțite în incintă.
  • Nu este permis accesul copiilor sau adulților în dulapurile sau recipientele din cadrul sălii de petrecere fără îndrumarea sau acceptul supraveghetorului/animatorului.
  • Pentru a menține igiena, toți utilizatorii își vor spăla și/sau dezinfecta mâinile înainte de joacă, precum și dupăfolosirea WC-ului.
  • Nu lăsați obiecte de valoare nesupravegheate. Nu ne asumăm răspunderea în cazul pierderii sau distrugerii acestora.
  • Solicitarea verificării disponibilității unui loc nu constituie o rezervare pentru un eveniment. Pentru finalizarea rezervării se achită un avans de 200 lei. Renunțarea la un eveniment se poate efectua cu 30 de zile înainte. In caz contrar, nu se returnează suma cu titlul de avans.
  • Accesul în sala de petrecere se va face cu maxim 15 minunte înainte de începerea evenimentului iar la sfârșit timpul alocat eliberării sălii este de 15 minute.
  • De comun acord, în funcție de rezervările existente se poate schimba data evenimentului.
  • Detalii privind numărul aproximativ de copii, servicii suplimentare se face cu cel puțin 7 zile înainte de data evenimentului. Numărul exact de copii și părinți invitați se comunică cu cel târziu 3 zile înainte de data evenimentului. Nu ne asumăm rasponsabilitatea pentru situațiile determinate de nerespectarea de către părinți a termenelor menționate mai sus.
  • Este interzis consumul de băuturi sau alimente în spațiul de joacă. Acestea se consumă doar în locul special amenajat, la mese.
  • Atenție! Dumneavoastră sunteți direct răspunzător de toți copii pe care îi invitați la petrecere. Supraveghetorii sălii de petrecere și animatorul răspunzători doar de respectarea programului petrecerii și a prezentului regulament, nu și de integritatea copiilor prezenț Nu ne asumăm răspunderea pentru eventuale accidentări ale copiilor; Părintele fiecărui copil este responsabil de siguranța acestuia inclusiv în momentul utilizării trambulinei, topoganelor simple și/sau gonflabile.
  • În cazul în care s-a optat pentru activitatea „Vânătoarea de comori”, este necesară supravegherea copiilor de către cel puțin 1 părinte la 3 copii/2 părinți la 6 copii/3 părinți la 9 copii și așa mai departe..(pe lângă personalul/animatorul petrecerii)
  • În cazul în care se produc daune materiale, părintele va achita contravaloarea obiectelor deteriorate.
  • Tarifele pot suferi modificări.

 

În cazul nerespectării prezentului regulament, ne vedem obligați săvărefuzăm accesul în incinta locului de petrecere.

Comments are closed.